Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Jeannette Jonker - WaarBenJij.nu Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Jeannette Jonker - WaarBenJij.nu

Moab

Door: Jeannet

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

08 Juni 2013 | Verenigde Staten, Moab

Vandaag in iets meer 2 uur rijden van Mexican Hat naar Moab. We zijn dus al om ongeveer half 12 bij het hotel. Uiteraard kunnen we nog niet inchecken, maar we staan genoteerd voor 2 nachten dus dat komt goed. We gaan er een relaxed dagje van maken vandaag.
We rijden iets verder, het stadje in en parkeren bij de PostOffice.
We winkelen wat, eten lekker bij Bake & Wake en winkelen weer verder. Ze hebben hier hele leuke dingen, van goedkope toeristische meuk tot hele mooie arts en crafts-dingen.
Tegen drie uur rijden we naar het hotel en checken in. Heerlijke grote en ook koele kamer (de temperatuur buiten is inmiddels al weer opgelopen tot ruim 99 gr. F ofwel ca 33 gr. C).
Na ruim een uurtje gaan we er weer even op uit. Saskia wil ff naar Walker Drug & Store. Ook hier krijgt mijn Visa-card het weer hard te verduren. We eten daarna bij de Moab Brewery (aan de overkant van ons hotel). Ze hebben daar verschillende home-brews. We proberen 3 verschillende uit. Eten heel lekker en gaan weer terug naar het hotel. Saskia en ik gaan zo nog even zwemmen in de pool. Daarna zien we wel.
Morgen trekken we Arches NP in en doen we 's middags de Fiery Furnace Guided Walk. De stoere stampers maar weer aan.