Boulder, Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Jeannette Jonker - WaarBenJij.nu Boulder, Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Jeannette Jonker - WaarBenJij.nu

Boulder, Denver

Door: Jeannet

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

15 Juni 2013 | Verenigde Staten, Denver

We vertrekken richting Boulder. Volgens Saskia's Lonely Planet gids is dit een leuk plaatsje met veel winkeltjes en eetgelegenheden. Omdat het toch richting Denver is maken we dit tot onze eerste stop. We parkeren de auto dicht bij de Pearl Street Mall, een autovrije straat. Echt een heel leuk winkelgebied. We lunchen er en gaan dan om 1 uur op weg naar Denver. Het is heel druk op de weg, we rijden file. Maar dat is in dit geval niet zo erg; zo kunnen we op ons gemak de gps (onze miep) volgen.
Als we aankomen bij het hotel wordt onze auto door een valet opgevangen en geparkeerd in de parkeergarage van het hotel. Kost wel een paar centen, maar het is wel zo handig. De koffers (en alle andere zooi) wordt naar onze kamer gebracht en we krijgen zelfs een overheerlijke chocolate-chip cookie. We gaan de stad in, de zgn. 16th Street Mall. Boulder in het groot. Bij Larimer street (vol met historische gebouwen) strijken we neer bij Ted's Montana Grill voor een biertje en een wijntje. 's Avonds eten we onze laatste burger en dan terug naar het hotel om de koffers te pakken. Morgenochtend nog naar het Denver Art Museum en dan op naar het vliegveld. Het zit er nu echt op :-(