Ranch at Ucross - Reisverslag uit Ucross, Verenigde Staten van Jeannette Jonker - WaarBenJij.nu Ranch at Ucross - Reisverslag uit Ucross, Verenigde Staten van Jeannette Jonker - WaarBenJij.nu

Ranch at Ucross

Door: Jeannet

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

03 Juni 2014 | Verenigde Staten, Ucross

Na een nacht verdomd slecht slapen (want een cabin die vlak bij een doorgaande weg blijkt te liggen; was ons gisteren niet opgevallen) op weg naar Ucross. We rijden eerst een gedeelte door Bighorn National Forest. Dat is echt heel mooi. Vooral het gedeelte bij Shell Falls is fantastisch. Als we na een paar fotostops het Forest achter ons laten wordt het land leeg en kaal. Het zijn voornamelijk weilanden met hier en daar wat kleine kuddes koeien en ranches met paarden. We stoppen in Sheridan voor een lunch. Het stadje zelf stelt niet zo heel veel voor. Na een klein uurtje gaan we veer verder naar Ucross. Het is echt in de middle of nowhere. Hopelijk een goeie nachtrust deze keer.
Als we aankomen staat er een bus met Japanners (die kwamen we vanochtend ook al tegen bij Shell Falls). Maar ze maken alleen een sanitaire stop want als we een uurtje later van onze kamer beneden komen is de bus weer weg. We krijgen een hele leuke kamer (de victoriaanse kamer) in het Ranch House. Een quilt op het bed (handgequilt) en een aparte zitkamer met een schommelstoel en een lekkere bank. Geen tv (dat dan weer niet!), maar gelukkig wel wifi.
We zitten lekker op de "Porch" en krijgen daar koffie geserveerd. Het is lekker weer, na eerst een flinke bewolking. Het lijkt erop dat we de enige gasten zijn, met nog één stel. We krijgen zo een lekker diner en morgen een ontbijt voor we weg gaan. Wat een luxe!