Familievisite in Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Jeannette Jonker - WaarBenJij.nu Familievisite in Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Jeannette Jonker - WaarBenJij.nu

Familievisite in Calgary

Door: Jeannet

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

25 Mei 2014 | Canada, Calgary

Rustig aan vanochtend: Rond 10 uur vertrekken we naar Canmore om bij de plaatselijke quiltshop wat te shoppen. Stof is hier 1/3e goedkoper dan in Nederland. Wat stofjes ingeslagen voor een twin-size quilt voor .........
Lekker geluncht bij de Mountain Mercato en daarna door naar Calgary om Theo en Brenda te bezoeken.
We zijn er om ongeveer 2 uur. Een grote man met baard (maar niet Theo) doet de deur open met de grap: Hello, I'm Theo but my face has changed! Het blijkt Loek de Vries te zijn. Ik herken de naam: 42 jaar geleden waren hij en zijn vrouw Lucienne goede vrienden en buren van Theo en Carla. Ze zijn nu onverwacht een paar dagen op bezoek. Het is gezellig! Wat later op de middag komen ook Joe en zijn vrouw Darlene en hun zoons. Brenda nodigt ons uit voor supper. Ze heeft een kleine barbecue geregeld. We blijven eten en voor we weggaan maken we nog een paar groepsfoto's. Het was een heel gezellige middag. Onderweg nog even tanken (want een stuk goedkoper in Calgary dan in Banff e.o.) en in de buurt van Canmore zien we nog 2 elks aan de kant van de weg. Als we "thuis" zijn even de koffer opnieuw pakken voor morgen (ondanks de elastiekjes is toch alles wat in de war geraakt).