Bozeman - Reisverslag uit Bozeman, Verenigde Staten van Jeannette Jonker - WaarBenJij.nu Bozeman - Reisverslag uit Bozeman, Verenigde Staten van Jeannette Jonker - WaarBenJij.nu

Bozeman

Door: Jeannet

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

30 Mei 2014 | Verenigde Staten, Bozeman

Een lange dag in het vooruitzicht. We vertrekken op tijd, half negen. Het eerste deel van de reis gaat door een bossig gebied, met op de achtergrond de besneeuwde toppen van de bergen. Na een koffie in Seeley Lake weer verder. Het landschap wordt leger en leger. Echt prairiegebied met koeien en paarden. Dan weer een gebied met heuvels en bossen. In Helena, de hoofdstad van Montana, stoppen we bij een van de vele shopping mals voor onze boodschappen. We lunchen met lekkere salades. Nog een dik uur en dan zijn we in Bozeman. Op de achtergrond weer de besneeuwde bergtoppen, fraai gezicht. Weinig foto's gemaakt deze dag want er waren niet zoveel bijzondere dingen te zien, behalve dan dat machtige landschap. Morgen op naar Yellowstone.