Geland! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Jeannette Jonker - WaarBenJij.nu Geland! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Jeannette Jonker - WaarBenJij.nu

Geland!

Door: Jeannet

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

15 Mei 2014 | Verenigde Staten, Seattle

Na een vlekkeloos verlopen vliegreis aangekomen op Sea-Tac Airport. Door de douane, koffer ophalen, dan met een treintje naar de centrale aankomsthal. Op naar Hertz om de auto op te halen. Het was duidelijk lunchpauze want er waren maar 2 medewerkers en het duurde zeker een half uur voor we aan de beurt waren. Mooie witte Toyota Corolla is ons vervoermiddel de komende weken.
Navigatie-Miep ingesteld en op naar Downtown Seattle. Weer even wennen, maar bij Hotel Max aangekomen. Auto door een valet naar de parking en wij inchecken. Koffers dumpen en op naar de Space Needle. Mooi uitzicht over heel Seattle. Daarna naar de Chihuly Garden en Glass. Schitterende glasblaas-objecten. Ff wat anders dan het gebruikelijke zwaantje ;-). Terug met de monorail, lekker gegeten en daarna weer terug naar het hotel. Om 8 uur gaan slapen, we hadden er tenslotte al 24 uur op zitten. Morgen willen we naar de Pike Place Market en daarna richting Quinault Lake.